Bugün kocaman özel şefi olarak vişneni brownie yapıyorum. Yapıyor ya. İlk olarak 3 yumurtayı 100 gram beyaz şeker ve 75 gram esmer şekerle çırpıyorum. İyice çırptığımızdan emin olmamız lazım. Kıvamı böyle gözükmeli. Ardından 100 gram tereyağını eritip üstüne de 100 gramlık bitter çikolata koyuyorum. Tereyağı iyice eridikten sonra kendi sıcaklığında bitter çikolatayı karıştırıyorum. İyice homojen kıvama gelen çikolata ve tereyağını demin çırptığımız yumurta ve şeker ekliyoruz. Sonrasında tarifteki tüm kuru malzemeleri de içine eliyoruz. Ardından tüm karışımı yukarıdan aşağıya olacak şekilde kibarca karıştırıyoruz. Bizim tatlılarda olmazsa olmaz tuz. Merak etmeyin tadı gelmiyor. Sadece şeker dengesini sağlamak. İsterseniz içine ceviz de ekleyebilirsiniz. Biz damla çikolata ekledik. Kıvamının tam olarak bu şekilde gözükmesi lazım. Ve tabii ki de brownimizin olmazsa olmazı vişne. Ben genellikle vişneyi dondurulmuş alıyorum. Ayrıca çekirdeksiz olmasına dikkat edin. Şöyle bir vişneleri de yerleştirdikten sonra artık tatlımızı fırına gönderebiliriz. Önceden ısıtılmış fırını 180 derece 25 dakika ve yanına çaysız da olmaz. Bir kürdanla brownimi kontrol ediyorum. Merak etmeyin bu şekilde çiğ gibi gözükmesinde hiçbir sorun yok. Çıkardıktan sonra bir 15 dakika dinlen dedikten sonra yemeğe hazır. Bu tarifi yaptığımız herkes çok beğendi. Şimdiden afiyet olsun. karın bu işi yapıyor
KAYNAK




“detaylı vişneli brownie tarifi 🍒” üzerine 22 yorum
işte detaylı vişneli brownie tarifi 🍒 kaydet cabuk kaybetme videoyu 🫂
malzemeler:
3 yumurta
100 gr beyaz şeker
75 gr esmer şeker
100 gr tereyağ
100 gr bitter çikolata
65 gr un
35 gr kakao
1 paket vanilin
1/3 çay kaşığı tuz
vişne
Hayatımda ilk defa bu kadar yakışan iki çift mükemmeller
Ülker boykot arkadaslar dıkkat edelım
Eline sağlık olmamış
Çok Pinterest vibei veren bir çift
Vişneli brownie yaparken tek taş takmayanda ne biliyim yani.
Kürdanla neye baktınız peki
Bitter çikolata değil sütlü çikolata olur mu
Bişi sorcam ben bitter çikolata sevmiyorum o yuzden bitter yerine sütlü çikolata kullansam yine güzel olur mu acep
Kürdan testinde çiğ gibi durması önemsizse niye bu testi yapıyoruz?
Abi polis vibe veriyorr
Burnuma kokusu bile geldi nasıl oldu bilmiyorum ama kakao koktu😂çok güzel yapmışsın harcı mısra çok güzel olduğuna eminim❤🎉
Adam tam bir istanbul beyefendisi kesin istanbul asıllı bu arada😊
Abla annen arı mıydı? Bal doğurmuşta⭐️🌟
Adam yaşlanmış s
Vallahi olmadı😂 Bu kadar malzemeyle beceremeyen tek kişi. 😢
Sesin çok masalsı 💗👍
Bizim sarkicimiz 😱😱😱gördüm LESCH sin ayni topalin pezevenklerin burda kutikler de Gina to sarkicisin ha hosuna giti ha emire yagi Motorunu sikip bagritilar hosuna giti ha ma tabi baksana
Simdi bazarlar hastalarin 1milonu sen cek cek ic sok sokdur aylarca uyku yapmadan sen bitiksin LAN birakta görelim seni simdi ickiden birbirlerini kandirirlar bana fucudunu namuzunu serefini bide sese gel der seni adi seni sirf sanacilara calisir ay sesin cokmu güzel öldürmeye degersiniz ha ma baksana
Vişneli brownie ne laoo
Demin çırptığımız dedi Erzurumlu musunnn sennn
Avakadolu fasulye den sonra iyi geldi msmdkdldd