Tiramisu mu, kurabiye mi?
Ben “ikisini de yesem ne olur?” dedim ve lezzetti hafif enfes bir kurabiye hazırladım umarım beğenirisiniz 🤎

Tarif uzun olduğu için reelsin sonuna ekledim,

KAYNAK

Tarifi Paylaş

Yorum yapın

Benzer Tarifler