Gecesi gündüz diye başla dönüyor. Yine mi yoksun hala saat 3’e geliyor. Sözünü tutmadın ki hiç bu ara. Gelebilir miyim şu an yanına? Gecesi gündüz diye başla dönüyor. İnemi yoksun hala saatte geliyor. Ne kadar istesem de bunu bir daha dönebilir miyiz biz en başına? Bir daha bu, bir daha bu, bir daha bu, bir daha bu, bir daha bu. Gelebilir miyim? Gelir mi? [Müzik]

KAYNAK

Tarifi Paylaş

Yorum yapın

Benzer Tarifler