haticenin.blogu_
CHEESECAKE 🌺
Tabanı için ;
2,5 paket Burçak bisküvi
100 gr tereyağı
Orta kısım için;
800 gr labne peynir
1 su bardağı toz şeker
1 paket krema
1 dolu yemek kaşığı un
2 dolu yemek kaşığı nişasta
1 paket vanilya
3 yumurta
Üzerini dilediğiniz sosu yapabilirsiniz .
Bisküvileri robottan geçirip eritilmiş tereyağını ekliyoruz dilerseniz fındık kırığı ekleyin lezzet katıyor . Tepsiye yayıp bardak altıyla iyice bastırıp yayıyoruz ve buz dolabına kaldırıyoruz .
Daha sonra labnenin suyunu süzüp şekeri de ekleyip el çırpıcısıyla pürüzsüz olana kadar çırpıyoruz . Kremayı ekleyip karıştırıyoruz . Un, nişasta ve vanilyayı da ekleyip karıştırıyoruz . Yumurtaları tek tek ilave edip çırpıyoruz . Tepsiyi dolaptan alıp üzerine harcımızı döküyoruz .
Önceden ısıtılmış 160 derece fırında , fırının tabanına su dolu bi kap koyup kapağını hiç açmadan 50 dakika 1 saat kadar pişiriyoruz . Piştikten sonra fırından çıkarmıyoruz . Fırının kapağını azıcık açıp tahta kaşık sıkıştırın yavaş yavaş ılıyarak soğusun ki çatlamasın . 1 saat kadar o şekilde dursun daha sonra çıkarıp dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz .
Afiyet olsun 🤤
İsterseniz süsleyip dilimleyip derin dondurucuda da muhafaza edebilirsiniz. Çözündükten sonra tüketebilirsiniz .
#cheesecake #tatlı #çaysaati
[संगीत] [संगीत] स्वामी [प्रशंसा]
KAYNAK



