bu yazın en favori tarifi olacak bardakta sağlıklı dondurmalar yapıyoruz Öncelikle çikolatalarımızı bemari usüyle eritiyoruz ve bardaklarımızı çikolatayla kaplıyoruz Dondurmamızın içi için çilek püresi yoğurt ve bal kullanıyoruz Bardaklarımızı hazırladığımız meyveli yoğurtla doldurup çubuklarını geçirdikten sonra donmak üzere buzluğa gönderiyoruz Yeah
KAYNAK




“Bardakta pratik dondurma tarifi #shorts” üzerine 30 yorum
Abla yaşam belirtisi verr
Sen ne anlarsın sağlık konulatından
Abla kilo vermişsin yakışmış neden bilmiyorum ama büyün tariflerine güveniyorum
Geri döööööönn
Abla seni görünce aklıma hep billur yediğin geliyo
kanalı kapattınız mi bayadir video atmiyorsunuz aktiflik yerlerde
Pekte saglikli degil sanki
Sağlıklı dondurma (şüpheli)
Abla çok güzelsin 🤤😋
Abla senin konuşmanı…
Eline saglik 😊
Kanser aromalı + pilastik aromalı
Yeni lezzet 😂😂😂
Benim en çok sevdiğim Hilal ve olduğumda Hilal 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜( Ama kızların hepsi ayrı güzeller 💜💛💙💚❤️💓)
Gerçekten çok sağlıklı😊😅😂
Çikolata sağlıklı değil ki
Ben bunun tariflerini deneyince olmuyo
Ablacığım hiç sağlıklı değil Çünkü ilk başta mal gibi çikolata koydun tam beyinsiz kafası Çocuklar hasta olsun diye Ne yapıyorsun ya Dilenci
Yoğurt market yoğurdu mu ?
Dışardakilerden daha sağlıklı olduğu kesin bence çok iyi tarif bu sıcaklarda güzel gider paketli dondurmaların tadı o kadar yoğun oluyor ki beni daha da bayıyor bu sıcakta böylesi daha hafif güzel
Abla çikolata sağlıklımı
Şişko
abla kusuruma bakma ama sana hiç inanmıyorum geçen tavada pizza yapımı demiştin ben senin dediğin şekilde yaptım ama içi pişmedi ve o kadar malzeme boşuna gitti
Tipine tükürdüğümün evladı😝
Soruşmaq isdiyirən sizdə yoğurd qatıxdı?
Annem izin verirse yapıcam
Eee çukalatada sağlıksız
Çileğe alerjim var muz puresiyle yapsam
Herkes çikolata sağlıklı değil demiş önemli olan plastik bardaklara koyması
Yaz bitince gördüm yani hemen hemen bitti bu gün 6 Ağustos 😅😅
No no no no