@yaseminchef yulafı sıradan bir kahvaltılık olmaktan çıkarıp 4 farklı mutfak tekniğiyle gerçek bir lezzet yıldızına dönüştürüyor! 😍
Belki de yulafı ilk kez bu kadar çok seveceksiniz! 🥣💛
👉 Siz ilk olarak hangi yöntemi denersiniz? Yorumlarda buluşalım!
#yulaf #yulaflıtarifler #saglikliyemek #fitkahvalti #fityasam




“Yulafı Baştan Yazan 4 Efsane Fikir 🚀🥣 #yemekcom” üzerine 41 yorum
Sadece kefir ve tahin pekmez ile yulafın sağlıklı yapısını öldürmeden hazirlamişsiniz.
Abla gram altın olmuş 3000-4000 lira evde yapsam kaça patlar?
Sereefsizlerrrr 🇹🇷🇹🇷kurtdlerrrrrr alevilerrr 😂😂😂gülen kimmmm peki 💙💙💙💙💙🧡🤍💙🧡 akdenizzz egeyeeee sayenizdeee halkaaaaaa kimmm olur 😂😂😂namussuzzzz toplummm ben mi yalanciyimmmm soldaaaa halkkkk😡😡😡tummmmm kurdeee guldummmm😂gulerimmmm 🧡🧡🧡🇹🇷🇹🇷🇹🇷🤮🤮🤮✊🏿
İlk önce tavuk sulu yöntemi merak ettim birde tahin pekmez li olanı ikinci deneyimim olur Diye düşündüm 😌💐🍃🤍💗
At yemini 😂😂😂😂
Tahin pekmez 👍👍👍
Benlik degil doymam bununla😂
Ama cok saglikli herkeze afiyet bal seker olsun❤
Allah affetsin de kötü görünüyor hepsi.yulaf,yoğurt,bal,kakao bekletilip üzerine kuruyemiş ve istediğiniz meyve miss
Son yöntem mis
Tahinli pekmezli ❤❤❤
Pekmez ve tahinli tarifi begendim ❤
Birinci tarif.👍🏻
1. 2 ve 4. Sevdim deniyecegim 🎉
Birde Granola yı denemeniz lazım hem çok pratik hem çok lezzetli. Yulaf, istediğin tohumlar (susam, chia…) ceviz, badem… sıvı bir şeker ve yağ ile isterseniz fıstık ezmesi ile hepsini harmanlayın 170 derecede fırında pişiriyorsun . Soğuduktan sonra kavanoza koy istersen süt ile istersen yoğurdun üzerine meyvelerle tüketebilirsin. Yurtdışında çok tanınmış bir tarif Granola ve çeşit çeşit tarifleri var. Bence bunun videosunu da çekmeniz lazım.
Uga uga yemek ben protein sen yapmak yağ olmamak içine muz atmak karıştırmak yemek uga uga
Ikici🤢🤮
Diger ücü harika
Superr emeginize saglik
Kinoalı puding tarifiniz vardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam ama şimdi bulamıyorum
Ben hepsini yapmayı düşünüyorum❤
Bu keyifle kaydedilir iste
O kadar diyet yaptım ama hiç yuları sevemedim yaaa neden bilmiyorum o yüzden hiç biri beni cezbetmedi 😅
Ben yagsiz tavada kavuruyorum❤
Eşeğe altın semerde vursan değişmez köpek maması gibi birşey yenmez
Yasemin şefim sen zaten tatlısın. Dokunman yeter❤️
Konuşma tarzınız ve mimikleriniz çok sevimli 🐱ekrana yakışıyorsunuz
Hepsi harika fikirler, deneyeceğim ❤
Şefim güzel bir granola tarifi verseniz harika olur
Yasemin sef turkiyeye mi dondu
Yasemin şef çok güzelsin ve tariflerinde en az senin kadar güzel😍
Tahin pekmezliyi denerim
aicom oldu artik burasi da butun tarifler ai metinler ai
Ben de sütle ve kakaoyla pişiriyorum. Magnolia kasesine koyarken de yarısına çikolata parçaları koyup üzerini kapatıyorum. Üzerine de biraz bal gezdirip karıştırıyorum. Sufle tadında çok güzel bir tatlı oluyor. Çikolata krizlerine birebir.
❤❤❤❤
Ben yulaf yumurta ve biraz sütü çırpıp krep gibi pişiriyorum tuzlu krep oluyor aynı içine peynir domates vs çok iyi
1 yöntem
Hepsi zahmetli😂
Abla birinci yöntem bence diyete pek uygun değil yağdan dolayı
Aaaa hoşgeldinizz sizi gördüğüme sevindimm❤
Elinize sağlık..
Ben de bir tarif vereyim;
Yulafı un haline getirip içine süt, kakao, bal ya da muz katıp birkaç saat buzdolabında bekletince tadı harika oluyor. Yulafı da un haline getirdiğimiz için aynı muhallebi gibi oluyor
kavrulmuş tereyağnı yulafla kavurup üstüne süt çilek muz kuru üzüm ve ceviz.. nefis oldu. mutlaka öneririm. tatlı niyetine aşırı besleyici fresh ve üzmeyen bi tarif. İyi ki varsın Yasemin şefim😚💞❤
Hepsini teşekkürler