Bir ekmek versene. Yarım olsun. Yani yarım ekmeğin yarısını kaç para? 625 kuruş. Çok pahalı değil mi? Alacaksan al be adam. Ekmeğin pazarlığı olur mu? Peki dalsın almıyorum. Hay Allah’ım. Hay ne adamlar var. İnsanı deli ederler.

KAYNAK

Tarifi Paylaş

“YARIM OLSUN 🤣🤣🤣🤣 #chef #ytdayibenionecikarnolur #food #yemek #keşfet #yemektarifleri #memes #kebap” üzerine bir yorum

Yorum yapın

Benzer Tarifler

SATEN KURABİYE (CEVİZLİ)

SATEN KURABİYE (CEVİZLİ)

#kurabiye#çaysaati#kakaolu#cevizli#kolaykurabiye MALZEMELER 140 gram eritilmiş tereyağı 2 çay bardağı pudra şekeri(100 gram) 1 yumurta 1,5 su bardağı+1 yemek kaşığı un(230gram) 3 yemek kaşığı kakao 1