Bir ekmek versene. Yarım olsun. Yani yarım ekmeğin yarısını kaç para? 625 kuruş. Çok pahalı değil mi? Alacaksan al be adam. Ekmeğin pazarlığı olur mu? Peki dalsın almıyorum. Hay Allah’ım. Hay ne adamlar var. İnsanı deli ederler.
KAYNAK

Bir ekmek versene. Yarım olsun. Yani yarım ekmeğin yarısını kaç para? 625 kuruş. Çok pahalı değil mi? Alacaksan al be adam. Ekmeğin pazarlığı olur mu? Peki dalsın almıyorum. Hay Allah’ım. Hay ne adamlar var. İnsanı deli ederler.
KAYNAK

Dostlar, hər birimizin evində həftədə ən azı bir dəfə bişən pomidor-yumurtanı hamımız çox sevirik. Amma kulinariya tarixinə baxanda qarşımıza şok edici bir imperator hekayəsi və

Bu videodan sonra şərh bölməsi davasız ötüşməyəcək! 🤫 Çünki bu gün kulinariya qaydalarını alt-üst edən Quba üsulu Dovğa-Dolmanı təqdim edirik! 🤯 Elə bilməyin ki, qubalılar

🧆 Bütün qəlyanaltı reseptlərini unudun! 😳 Quru Lobya Şirfilli! Bugün sizə şimal-qərb bölgəmizin qədim lobyalı əzməsini, yəni Şirfillini təqdim edirik. 😍 🤔 Bəs bu ad

#kurabiye#çaysaati#kakaolu#cevizli#kolaykurabiye MALZEMELER 140 gram eritilmiş tereyağı 2 çay bardağı pudra şekeri(100 gram) 1 yumurta 1,5 su bardağı+1 yemek kaşığı un(230gram) 3 yemek kaşığı kakao 1
“YARIM OLSUN 🤣🤣🤣🤣 #chef #ytdayibenionecikarnolur #food #yemek #keşfet #yemektarifleri #memes #kebap” üzerine bir yorum
dayi neşterle mi kesiyon o nasi biçak