Bugün nefis bir öneriyle geldim:Mantarı renkli biberlerle birlikte fırınlayın, ardından üzerine krema ve kaşar peyniri ekleyip tekrar fırına verin. Sonuç? İç dışı yumuşacık, üstü hafif kızarmış mükemmel bir lezzet!

Özellikle tavuk yemeklerinin yanında harika bir tamamlayıcı oluyor. Deneyenler mutlaka yazsın 👇

KAYNAK

Tarifi Paylaş

“Mantarı siz nasıl yemeyi seviyorsunuz? 🍄 Yorumlara yazın, yeni tarifler denemeyi seviyorum!” üzerine 10 yorum

Yorum yapın

Benzer Tarifler