Bugün nefis bir öneriyle geldim:Mantarı renkli biberlerle birlikte fırınlayın, ardından üzerine krema ve kaşar peyniri ekleyip tekrar fırına verin. Sonuç? İç dışı yumuşacık, üstü hafif kızarmış mükemmel bir lezzet!
Özellikle tavuk yemeklerinin yanında harika bir tamamlayıcı oluyor. Deneyenler mutlaka yazsın 👇




“Mantarı siz nasıl yemeyi seviyorsunuz? 🍄 Yorumlara yazın, yeni tarifler denemeyi seviyorum!” üzerine 10 yorum
Tarif nedirr sosun
Anlamadım zehirli mantarın dolapta ne işi var
😂
Abi eski türk mutfağındaki gibi kuru meyvelerle et yaparmısın 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Öyle bı kazık yedim ki anlatılmaz yasayanlar bilir ama…
Admin Canım Ailem dizisindeki Meliha'nın börek tarifi gelir mi? 😻
Dizi adı nedi
Son kısımları görmesem mantar aşklarına koştukları sanardım
Dah dün yedim mükemmel yemek ya
No