canan karatay, sağlık, sağlıklı yaşam
sabah kahvaltısı hayı Önemli olan öğündür sabah kahvaltısında çok sağlıklı çok yoğun boş kalori içermeyen yiyeceklerle beslendiğimiz zaman zaten Acıkmıyor nedir bunlar hocam tabii bunların başına yumurta geliyor et geliyor bu et de tabii sağlıklı et olacak işlenmemiş olacak pastırma
KAYNAK




“En Sağlıklı Kahvaltı Nasıl Yapılır – Canan Karatay” üzerine 49 yorum
Pastirmanin kilosu 1000 tl bu moruk nerede yasiyor
Türkiye'de artık sağlıklı beslenmek mümkün müdür hocam? Millet et alamıyorki, ablamın kocasıda kendide çalışıyor, et alamıyorlar, kıra ödeme, kride ödeme, fatura ödeme diye. Ben Özbekistandan gönderiyordum, kavurma, yada et, bende yurtdışıdayım, burada imkansızim
Aynen öyle kahvaltıda yumurta veya ciğer yediğimde hiç acıkmıyorum
Pastirma işlenmemiş et mi 😂
Nerde pastırma milet yumurta alamıyor
Tirmayumurtakacpparahaberinyokvaliba
Ülke'yi Sel Almış, Ördeğin zikindemi😂😂😂
Hocam galiba bu diyet programini zenginlere tafsiye ediyorsunuz
Kahvaltı günün en önemli öğünü olduğu koca bir yalandır istediğiniz gibi araştırın,80 li yıllarda kahvaltılık gevrek üreten bir firmanın ürün satmak için, günün en önemli öğünü kahvaltıdır diye attığı bi pazarlama tekniğidir.Eski çağdaki insanlar uyanir uyanmaz yemek yemezlerdi aksine yemek için avlanmaya çıkarlardı yani hareket ederlerdi ve avını bulduktan sonra yemek yerlerdi, kahvaltı yapsanız da olur yapmasanız da,ama uyanır uyanmaz kahvaltı yapmak kesinlikle yanlıştır.
Sen bunu saraya tarif et millet ekmek bulamıyor Medine hurması.😂
Yalan
Artık evinde otur yeter artık
Saat en erken 11 de normal yerim. Zamaninda sabah kahvaltı yapmadan evden çıkmazdım, saat 10 gibi yeniden acıkırdım. Açlığa tahamülüm olmazdı, ellerim titrerdi, başağrıları olurdu, düşecek gibi olurdum. Kahvaltıyı bıraktım, hep öğlene doğru uzatırım zamanı. Şimdi nerdeyse 24 saat susuz bile aç kalabiliyorum.
Bence kahvaltıda et çok aĝır oluyor. Ben yediĝim zaman kötü oluyorum bana yaramıyor, heleki dana etini çok az insan hazmedebiliyor. Bu kahvaltiya katılmıyorum
Işlenmemiş eri bu zamanda kim nerede bulabilir. Hayvanları kendi yetiştiren kaç insan var ki?
😂😂😂
Ya ihtiyar deli kanlı birde onbin liraylami a ki acagiz bu nlari
Hocam bu tarifi yurt dışindan izleyenlere veriyo
Yalan soyluyor sabah yemeye baslayan kisi cabuk acikiyor hele kilo sorunun varsa hic bisey yemeyin sabah tek bir kere yeyin gunde hem kilo verirsiniz hemde saglikli yasarsiniz ekmek makarna pilav uzak durun cola enerji içecekleri uzak durun bol yuruyus yapin
Bu yaşlı bunak kendi kendine eğleniyor millet karnını zor doyuruyor dolandırıcılara parasını kaptırmıştı bu git önce şu dişlerini fırçala sürekli boş konuşuyorsun.
Ancak markete Goriyoruz midemizde
Pastırma olcak mı olmaycak mı!..
Pastirmayi devlet dağıtsa ya evlere
😅 hocam sağ olun var olun tesekkurler
Pastırma 1000 tl hocam
sayın hocam,iyi dersiniz,hoş dersiniz de pastırmanın kilosu,yumurtanın tanesi,avokado ne kadar ben diyeyim herkesin alamayacağı kadar pahalı….o kadar
Hocam dogru söylüyorsunda pastirma eti alamiyoruzkicok pahalı yumurtayi bile zor alıyoruz o dediğiniz kahvalti zenginler için dir
Pastirmayi ancak rüyamızda görüyoz hocammm
😂😂😂😂😂😂
Neyle alıcas demesi kolay
Bu kadında kafayı yemiş
❤ğünaydın hocam .ğünümüz hayırlı uğurlu bereketli olsun.
Səhər-səhər ədavalı istiotlu qurumuş ətin nəyi xeyirlidir, mədənin atasına yandırar!!! Yumurtası ola bilər, o da həftədə iki dəfə, kəsmik, pendir 2 dilim tost-bu qədər
Bu zengin yemeyi.fakir yemeyide søyle lutfen
Ben gunde bir defa yiyorum cok enerjik his ediyorum kendimi.acikiyorum eve ama yemiyorum..saglam olmak istiyorum
Annem benim Allah sana sağlık versin güzel ve değerli İnsan sayın Karatay Hocam ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Salıklı beslenmeni bu kadar arbartmayın ay pahalıymış nəyimişde..acıkırken yemek yemiyormusunuz?..mutvaınızda ne varsa sağıksız deyildə salıklı pişirib yeyeceksiniz..besinlər aynı düzeltme tarzını deyişdirin(salıklı)bu kadar.
Zeytin der O.
Ya,hocam bir dilim ekmek mecburi, bundan hic bahsetmiyorsunuz
Hocam çok sagol ben 105 kilo idim sizin sayenizde 1 yilda 45 kilo verdim.60 kiloya indim.hicte masraflı değil.pastırmada yemedim.
Hocam patırmayı kim kaybetmiş biz bulalım
bunları nasıl yiycez peki
Sabah kahvaltisinin gerekli oldugu algisi amerikan misir gevregi firmalarinin dayatmasidir. Kahvalti yapmadan gayet de 11 12 ye kadar kalinabilir insan vucudu iki ogun ile hayatta kalabilir
Yani pastırmalı yumurta
Arkadaslar öyle herkesin parasi yok haklisiniz ama bu demek değil ki bir suru ekmek yiyip tika basa kalkmak yulaf pahali degil yogurt sut evde bulunur yumurta örnek veriyim bende diyet yapıyorum şu an eskiden bir suru ekmek yiyiyordum kızartılmış yagda patates yumurta farkina vardim yüzümdeki sivilceler kilom bu bana zarar bir kac gundur buyuk bir tabak alıyorum haslanmis yumurta ya da bir tatli kasigi zeytinyağıyla pişirdiğim yumurta tadi kotu demeyin bence cok guzel guzelce zeytin peynir ama cok degil herbiri ölçülü eger cok mu ekmek tam bugday ya da kendinize uygun miktarda yiyin baska bir gun yulaf yogurt icine meyve ben dondurulmus kullaniyorum yoksa kuru uzum tarcin mükemmellll yarin da ciya tohumlu yogurt ve meyvelerle bir kahvalti deniycem yok demeyin pastirma evet bizde de yok çünkü pahali ya da manda yogurdu neyse anladiniz sağlıklı beslenmek icin bahaneleri birakip kendinize bakin
Yumurta avakado zeytin domates salatalık maydanoz çiğ badem hurma ceviz yeterli.
Hocam çok doğru söylüyor. Ailece kahvaltıya çok önem veririz. Kahvaltısız güne baslamayiz. Küçüklüğümden beri kahvaltımı yaparım. Geciktirirsem komalık olurum çünkü migren hastasiyim.
Yumurta Zeytin Tahin
Pastırmaymış para varda biz yemiyor aq
Et alacak parası var mı bu halkın diye düşünmek ve alternatif sunmak yerine yok pilav yemeyin onu yemeyin ölürsünüz diye konuşan ne olduğu belli olmayan kadın