Hacelı engin misandın? Ayağında Putini var. Zengin mi senden? Her olur olmazı canım dengini sandım. [Müzik] Ayda geçti göremedim yer seni. Her olur olmazı canım dengini sandım. Ayda geçti göremedim yar seni. [Müzik]
KAYNAK

Hacelı engin misandın? Ayağında Putini var. Zengin mi senden? Her olur olmazı canım dengini sandım. [Müzik] Ayda geçti göremedim yer seni. Her olur olmazı canım dengini sandım. Ayda geçti göremedim yar seni. [Müzik]
KAYNAK





🍋 Limonlu Tarifler Serisi başladı! İlk tarifimiz, limon kabuğunda hazırlanan ferah ve ipeksi dokulu limon kreması. Sadece birkaç malzemeyle hazırlanan, yaz aylarında bayılacağınız hafif ve

Merhaba! 🌿 Bugünkü vlogda önce doğanın tadını çıkarıyoruz. Yürüyüş sırasında karşıma çıkan rengârenk çiçekleri ve huzur veren manzaraları sizlerle paylaşıyorum. Ardından eve dönüp hem pratik

🥑 Kahvaltılık Avokado Tarifi | Pratik ve Lezzetli Kahvaltılık #shorts #avokado #kahvaltı #meze #kahvaltılıktarif #sağlıklıyemek #pratiktarif #yemektarifleri #avacado #avacados #fit #kolaytarifler #pratiktarifler #pratik #tarif #pişi

“Sumaklı soğan dolması yapan var mı? 😍 Bu lezzeti denemeyen çok şey kaçırıyor! Yapanlar yorum atsın 👇” “Tariflerimin detayları ve günlük paylaşımlar için Instagram’da buluşalım:
“Böreği bu yöntemle pişirin👌#tarif#food#pratiktarifler#yemektarifleri” üzerine 43 yorum
Çorumun ırgat böreği çok güzel olur elinize sağlık afiyet olsun
Bizde yapıyoruz çok benziyor ama biz yufka diyoruz 😊
Çok zor uğraşamam
Lezzetli gibi gozukuyor, elinize saglik
Ellerinize sağlık ❤
Çok ıyı fıkır masallh
MaşaAllah içini dökmeden çevirebiliyorsunuz
Hep yandı hic begenmedim
Yandı kenarları açık böyle uğraşacağına tepsiye diz veya sacda gözleme gibi yap
hiç olmamış
Sacma
Helâl olsun🎉🎉🎉harikaa
İçi pismeyip döküldüğünde gelen pişmanlık hissi
Ben yapmış olaydim😢döker sacardim be
🤌👌👏
Bende böyle yapıyorum
Çok mantıklı
Cok kalin oldu beğenmedim
Kayınvalidem yapardı böyle sac böreği
Hacel ovasının Allah cezasını versin
Yerken nasıl olcak .
Yandı hep. Beğenmedim. 😮
Olmamış olmaz da diri kalır kenarlar zaten açık ve kuru olur
Bu yörüklerin böreği hep böyle yapılır ben anam dan öyle gördüm hala öyle yapıyorum
Cok guzel eline saglik ❤❤❤❤
Eski köye yeni adet
Osmancık böreği. Denedim çok güzel oldu. Pişirmesi kolay, hemen hazır oluyor. İçi çok güzel pişiyor, dökülmüyor. 5 yufka ideal. Sonra ağırlaşıyor, çevirmesi zor oluyor.
Çiçeğe takılan bir ben miyim? Yağ kokusu sindi plastik, böyle börek olmaazz olmamış.
Oh ohhhh
Evin içinin yağkokusu bir ay çıkmazzz😂😂😂
Önceden katlarını hazırlayıp pişirsen daha kolay buna gerrk yok
Bu çok eski bir yöntem biz de yapardık gözleme derdik
Oh mis gibi ellerinize sağlık 👌👌👌👌
Balkonda yapaydin.mutfat duman oldu 😂
Her çevirmede dökme garantim olduğu için , kısa yoldan közlemeye döndürürdüm ben😢
Masaallah her yigidin harcı degil bunu boyle dokmeden pisirmek
Oohh mis çok güzel görünüyor
Bizdede saç böreği denir bu şekilde yaparız hazmı kolay olur tadı harika çiğ olarak konur iç harcı ama o ısıyla pişer denemek isteyene fikir olsun bu arada kastamonulıyuz🥰
O ıspanaklar nasıl fırlamadi ya
Birazda firinda pisseydi dahada güzel olurdu
Emeklerinize sağlık. Bende kaşar peynirli yapıyorum çok güzel oluyor. Adana'da ırgat böreği deniliyor. Kimi yerde çevirme börek deniliyor.
Çok katlı gözleme gibi birşey oldu.Elinize sağlık.
Ben balık tavasinda bu şekilde yapıyorum çok güzel oluyor.
Yeni şeyler bulacaz diye saçmalamayın artık