

🔥 En komik anlar, en iyi yayın kesitleri ve viral klipler burada! Rraenee ve diğer yayıncılardan en eğlenceli anları kaçırmamak için kanala abone olmayı unutma.

Merhaba, Kanalıma hoşgeldiniz.Kanalımda birbirinden nefis, harika, lezzetli, pasta, börek, hamur işi, kek, sulu yemek, ana yemek, gün hazırlığı, çay saati tarifleri, tatlılar, tuzlular, çorbalar, yemekler,

🔥 FAAS USULÜ ÇITIR BÖREK | Hazır Yufkadan 5 Dakikada Üçgen Börek (Susamlı) 📍 TARİHÇE: Fas mutfağının en meşhur lezzetlerinden Briouat (Börek), yüzyıllar öncesine dayanan

🥞💪 Proteinli Kek Tarifi | Pratik, Tok Tutan ve Yüksek Proteinli Kahvaltı Sabah kahvaltısına vakit bulamayanlar veya gün içinde sağlıklı bir ara öğün arayanlar için
“Bursa’nın meşhur Süt Helvası’nın sırrını veriyorum!!” üzerine 42 yorum
Aslında mesele tarif değil, tamamen oran ve teknik. Bursa usulü süt helvası dediğimiz şey klasik bir muhallebi gibi yapılmıyor. Unu yakmadan sadece aromasını açıyorsun, yani rengini koyulaştırmıyorsun. Çünkü burada amaç kavurmak değil, sütle birleştiğinde o ipeksi yapıyı kurmak. Kıvamı özellikle kontrollü bırakıyoruz çünkü fırında üstünün kızarması için yüzeyin doğru nemde olması gerekiyor.
Kıvamın en net göstergesi şu: kaşığı karışıma batırıp kaldırdığında arkasını kaplıyor. Parmağınla ortasından çizdiğinde bir yol açılıyor ve hemen kapanmıyorsa o kıvam doğru. Biz buna nappe kıvamı diyoruz. Bu aşamayı kaçırırsan ya taş gibi olur ya da üstü asla kızarmaz.
Fırında en kritik nokta ise altı değil sadece üstü çalıştırmak. Yüksek ısıda, kısa sürede yüzeyi karamelize ediyorsun. Altı açarsan kurutur ve fazla pişer. O yüzden bütün iş aslında tencere değil, son 5 dakikada bitiyor.
1 litre tam yağlı süt
85 g tereyağı
75 g un
170 g toz şeker
1 çimdik tuz
Daha önce yedin mi eğer yediysen beğendin mi ? yorumlara yaz
Sana yapmasını istediğin kişiye gönder.
Önemli olan kıyafet değil o samimiyetin bize geçmesi o samimiyeti bize geçiyor eline sağlık
Bizde terazi yok
Süper
Ellerinize sağlık şef
Ellerinize emeğinize sağlık
Ellerine sağlık maşallah Harikasın yolun açık olsun
Şef işten neden çıktın
Tarfileriniz çok güzel bide bardak kaşık ölçüsü verseniz😊
Sen kendi iş yerindeyken daha iyiydi ya vallahi hocam ev pek olmadı be ev ortamı yani orada daha çok böyle sen oradayken biz seni daha güzel izliyorduk daha bir enerjik izliyorduk ama sen ev ortamına geçtin vallahi ben niye yalan söyleyim eskisi gibi izlemiyorum seni vallaha
Ellerine emeğine sağlık ALLAH yar ve yardımcın olsun evladım
Hey chef sen adamın dibisin sen adamın hammadesi karaköküsün eline emeğine yüreğine sağlık severek izliyorum sana sıhhatli günler diliyorum kardeşim…
Ölçüler gram değil de kaşık bardak olsa tam tarifi yapardık.. Teşekkürler
Ellerinize sağlık
Eline sağlık şefim
ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM….
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Yenmezzzzzzzzxxxx 😊😊😊😊😊q😊q😊q😊q😊😊😊q😊q😊q
🎉😊
Dostum aydınlatma da beyaz ışık yerine gün ışığı rengini kullansan daha sıcak ve etkili bir paylasım olur. Böyle ortam çok soğuk görünüyor.
Küçük Güveç kaplarında müthiş olur yalnız şefim inşaallah kifozla (kamburluk) ilgili bir problem yoktur ileriki yaşlarda büyük sıkıntı oluşturur
Çok lezzetli görünüyor
Ustam, ilk kez yaptim. Vanilyada kattim. Kucuk firin guvec kaplarinda pisirdim.Cok guzel oldu. Tesekkurler
🤲🙏👏
❤️
Teşekkürler
1 litre süte 75g un oldukça az. Hassas terazi ile tarife tam olarak 78g un koydum ancak yinede kıvam almadı. Bu sebeple tatlı helvadan çok muhallebi/süt şerbeti kıvamında bir şey oldu. Yapacak kişilerin tarife en az 85-100g arası un eklemesi gerekir ki 1l süte yetecek bağlama gücü elde edilsin.
Elinize sağlık
Oğuzhan şef tarifler çok güzel teşekkürler 👌
Eline sağlık
Ellerinize sağlık. Tarif için teşekkürler. Ancak ölçüleri gram hesabı ile değil de kaşık bardak hesabı verseniz 🥰
Emeğine sağlık yavrum
Bütün dünya merak etmişti "bunun sırrı nedir" diye..
Ellerıne saglık oglum❤
En güzel şef 😊
Kaşık ölçüsüyle yazar mısınız ya da bardak ölçüsü
Maşallah barekallah
🎉🎉🎉
Sef neguzel tarifleriniz🧿👏
Afiyet olsun güzel görünüyor
👍👍
Allah gonlundeki bugun guzelikleri gerceklestirsin binlerce tesekkurler bizi egittigin icin❤
,👍🌹