BEKÂRLAR, ÖĞRENCİLER VE ÜŞENGEÇLER İÇİN EVDE 2 KİŞİLİK KOLAY TİRAMİSU YAPIYORUM
FIRIN, YUMURTA YA DA PİŞİRME YOK! BİR TATLI HEM KOLAY HEM LEZZETLİ HEM DE AZ ÖLÇÜLÜ OLSUN DİYORSANIZ HADİ BAŞLAYALIM!
Tarifin Yapılışı:
* 3 yemek kaşığı sade krem şanti ve yarım su bardağı soğuk sütü köpük kıvamına gelene dek yüksek devirde çırpın! Sütün soğuk olması gerekiyor burası önemli! 2 dolu yemek kaşığı krem peyniri ve 2 yemek kaşığı şekeri koyup düşük devirde çırpın! Tadına bakın peynirini şekerini kendinize göre ayarlayın! 1’er yemek kaşığı kahve ve şekeri 1 su bardağı kaynamış suyla karıştırın! 4 tane kedi dili bisküviyi tabağa alın ve kahvenin yarısını dökerek ıslatın! 2 tanesini tabağa alın! Üzerine bolca krema diğer 2 tanesini üzerine koyun! Krema ile kaplayın kakao serpin 2-3 saat buzdolabına kaldırın! Afiyet olsun!
#tiramisu #tiramisurecipe #tiramisutarifi
Diğer tariflerime buradan bakabilirsiniz: https://bit.ly/2E0Iy9L
Eğer destek olmak isterseniz, kanala abone olabilir, videoyu beğenebilir ve yorumlarınızı, duygu ve düşüncelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.
AFİYET OLSUN…
Bekarlar, öğrenciler ve üşengeçler için evde iki kişilik kolay tıram su yapıyorum. Fırın, yumurta ya da pişirme yok. Bir tatlı hem kolay hem lezzetli hem de az ölçülü olsun diyorsanız hadi başlayalım. 3 yemek kaşığı sade krem şanti ve yarım su bardağı soğuk sütü köpük kıvamına gelene dek yüksek devirde çırpın. Sütün soğuk olması gerekiyor. Burası önemli. 2 dolu yemek kaşığı krem peyniri ve 2 yemek kaşığı şekeri koyup düşük devirde çırpın. Birer yemek kaşığı kahve ve şekeri bir su bardağı kaynamış suyla karıştırın. 4 tane kedi dili bisküviyi tabağa alın ve kahvenin yarısını üzerine dökün. Kalan kahveyi ikinci porsiyona ayırın. İki tanesini tabağa alın. Üzerine bolca krema, diğer iki tanesini de üzerine koyun. Krema ile kaplayın. Kakao serpin. 2-3 saat buzdolabına kaldırın. Afiyet olsun.
KAYNAK




“BEKARLAR ÖĞRENCİLER VE ÜŞENGEÇLER İÇİN EVDE 2 KİŞİLİK KOLAY TİRAMİSU TARİFİ✅💯#tiramisu #shorts” üzerine 9 yorum
Lokum olmuş Emeğine Ellerine sağlık şefim 😊❤
Harika yine 🥀
Adeta,İç dünyamızdaki yumuşak geçisleri anımsatan lezzeti tariflemişsiniz Bekarlar,öğrenciler,üşengeçler ve "Beni saymadın şefim"diyenler için muntazam içerik olmuş,maharetli elleriniz hiç üşenmesin,tşk ederiz.
Çok pratik gerçekten 👍
Harika eline sağlık 🎉
Yine pratik bir tarif tam bana göre Teşekkürler şef😊
Tam bana göre bir tarif . Teşekkür ederim şefim . İyi çalışmalar.
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor şefim bende sıvı krema var krem peynir yerine onu kullansam olurmu acaba
Ellerinize sağlık🦋🧿