berkerbasmanav
🥑 Evde avokado neden kararır? Şefler nasıl hep yemyeşil tutuyor? İşte o gizli tüyo! 👨🏻🍳
Restoranda o canlı yeşil avokadoları görüp evde neden aynı sonucu alamadığını düşünüyorsan, yalnız değilsin. Çünkü işin sırrı doğru saklama tekniğinde saklı!
Şefler avokadoyu asla olduğu gibi dolaba atmıyor. Uyguladıkları küçük ama etkili bir yöntem var 👇
Şef Tüyosu:
• 2 Adet Limonun Suyunu Sıkın
• 500 Ml Su İle Karıştırın
• Kabuğunu Ve Çekirdeğini Çıkardığınız Avokadoları Bu Karışıma Ekleyin
• 2 Dakika Bekletin
• Avokadoları Çıkarıp Güzelce Kurulayın
• Hava Almayan Bir Kabın İçerisine Koyup Dondurucuya Atın
Kullanacağınız zaman sadece 1 adet çıkarıp 5 dakika çözdürmeniz yeterli!
Sonuç: Kararmayan, taptaze avokadolar ✨
⚠️ Küçük ama önemli not:
Limon kabuklarını ve avokado kabuklarını sakın atmayın! Onlarla ilgili efsane tüyolar da geliyor 👀
Daha fazla mutfak tüyosu için takip etmeyi unutma! 🔥
#tüyo #pratik #mutfak #ev #tarif




“🥑 Evde avokado neden kararır? / ig: berkerbasmanav #food #tarif” üzerine 23 yorum
avokadoyu marketten mi alıyorsunuz ya. ben instadaki akdenizli ablalardan alıyorum miss gibi oluyor tadını sevmediğim avokadoyu onlar sayesinde sevdim
Lan hadi limonitanin tarifini ver bozulcak limonum 🙏🙏
Limon kabukları eğer organik değil ise atın.
Alakası yok 8 yıldır aşçıyım hiçbir yerde böyle yapmıyoruz. Manavlar genelde pahalı fiyattan kaliteli malı restoranlara satar. Bireysel olarak almaya gittiğinizde ise genelde bayatlamış beklemiş kalitesiz malı alırsınız. Çok da kurcalanacak bir şey değil yani hiçbir restoranda da böyle limona koy beklet falan yapılmıyor sürdürülen iş böyle işlemiyor.
😂😂Tamamen avokadonun beklemişliğiyle alakalı. Fazla beklerse içi kahveleşir. Zamanında yemek lazım. Ayrıca içini çıkar-limonlu suya koy çıkar, poşete koy falan, zaten meyveyi hamur ettin
ERKEK
Ben avakadoyu alıyorum marketen gayet güzel sertse bi kaç gün oda ısısında bekletiyorum sanra yiyorum gayete güźel oluyor
Onu yapmaya uğraşmam gider keser yerim okadar uğraşcağama normal yerim
Ablayi bulun kullansin bu taktigi
Ben avakkadoyu aldığım gibi bitiriyorum😂😂😂
seni oğlan seni
Bu gün evdeki ustalara avakadolu menemen yapıyoruz
Ben o limonlarin posasini da yiyom bu arada he
Alakası yok zamanında yemezsen tabi öyle olur
Ben alıyorum.kesekağıdına koyuyorum.yumuşayana kadar içi kahverengi oluyor
buzdolabında tuttuğum tüm avakodalar gayet uzun süre dayanıyor, hiç kesip buzluğa atmaya gerek yok ki zaten hiç işlem yapmadan buzluğa atsan da avokadolar sağlam kalır. BUzluğa ne koyarsan sağlam kalır 😀
"Bu gün evde buldugum Avokadoyla Ustalara Yemek Yapiyorum"😂😂😂
Şefler bununla uğraşmaz gardaş. Taze taze alıp satmak zorundalat bence
Bunu bizim evin her tarafından biseyler bulan ablaya söylememiz lazim
Adamın anlatacağını iddia ettiği şey ile anlattığı şeyin gram alakası yok. Ne yaşıyor la bu?
Çünkü restorantlara giden avakadolar olmamış gidiyor orda olduktan sonra kullanıyorlar bize gelenler tamamen olmuş olarak geliyor ve markette de öyle bekleyince biraz kararıyor ❤
Ya yemin ediyorum bu içeriği çekenin değil takipçilerine kendisine dahi saygisi yok saçma sapan içerik yalan yanlış bomboş video azıcık sorgulasa nedeninin iki avakadonunda kalitesinin farkından kaynaklandığını anlayabilir ama sorgulanak yerine böyle saçma sapan bir video uretiyor
Aklımdan "bugün ustalara" diye bişey geçti