‼️BİLDİĞİNİZ BİSKÜVİLİ PASTALARI UNUTUN✅ FIRIN YOK! ŞİPŞAK HAZIR BİSKÜVİLİ BORCAM TATLISI✅

MALZEMELER

2 paket sade petibör bisküvi
1 bardak süt
1 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı kakao
75 gr tereyağı veya margarin

Muhallebi kreması için

4 su bardağı süt
Yarım su bardağından az fazla şeker (azaltabilirsiniz)
2 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı tereyağı veya margarin
1 pk vanilya
İsteğe bağlı 1 pk beyaz çikolata

Üzeri için
Yarım pk krema
Yarım su bardağı damla çikolata

Veya bunlar yoksa

Bir paket çikolatalı sos pişirip dökebilirsiniz ..

Kullandığım su bardağı 200 ml

Videoyu dikkatli izleyerek yapın mutlaka 💯

Tatlı tarifleri,

KAYNAK

Tarifi Paylaş

“‼️BİLDİĞİNİZ BİSKÜVİLİ PASTALARI UNUTUN✅ FIRIN YOK! ŞİPŞAK HAZIR BİSKÜVİLİ BORCAM TATLISI✅” üzerine 36 yorum

  1. Merhaba tarifinizi bugün yaptım un ve nişasta ölçüsünü güncellemeniz gerekiyo kesinlikle.Tepeleme kasikla koysam bile bence gene sıvı olurdu çünkü muhallebiyi yaptım sıvı oldu neredeyse 2tepeleme belkide 3 kasik nisasta koymama ragmen hala tam yogun kivam almadi 4bardak süt icin bence bu verdiginiz ölçü az belirtmek istedim yapacak olan arkadaslara baya ugrastim çünkü yogunlastirmak için genede tarif icin teşekkürler

  2. Abla kanalına denk geldim ve bir kaç haftadır sürekli tariflerini yapıyorum gerçekten çok güzel anlatıyorsun ve her zaman alternatif sunmam çok güzel bu tatlıdıya yapıcam inşallah çok güzel olur tariflerin için teşekkürler ne zaman yapsam ailem ve yiyen herkes çok beğeniyor🥰🫶🏻💕🌸🤍

  3. merhaba tarifinizi denedim öncelikle elinize sağlık çok güzel bir tarif. naçizane bir kaç düzeltmem olacak benim. bisküvileri çoklu paketten kullandım 1 paketi 150 gram çoklularda. aynı borcamı kullanmama rağmen alt taban az geldi bana 1 paket bisküvi daha eklenebilir bence. muhallebiiyi 3 bardak sütle yapmama rağmen 12 saatte kıvamı tutmadı. tam 24-36 saatte sert kıvamda oldu. gece yapıp öğlen servis ettiğimde cıvıktı malesef. ganaj içinde keşke gram ölçüsü olsa çikolatada ben yarım su bardağı damla çikolata en azından 60 gram gelir diye düşündüm ama az oldu bende çikolata yer yer beyazlık kaldı nedense ama tüm bunlara rağmen oldukça lezzetli bir tarif. bir sonraki yapışımda kendimce yazdıklarımı düzelterek yapacağım. fikir olsun diye yazıyorum.

Yorum yapın

Benzer Tarifler