‼️BİLDİĞİNİZ BİSKÜVİLİ PASTALARI UNUTUN✅ FIRIN YOK! ŞİPŞAK HAZIR BİSKÜVİLİ BORCAM TATLISI✅
MALZEMELER
2 paket sade petibör bisküvi
1 bardak süt
1 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı kakao
75 gr tereyağı veya margarin
Muhallebi kreması için
4 su bardağı süt
Yarım su bardağından az fazla şeker (azaltabilirsiniz)
2 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı tereyağı veya margarin
1 pk vanilya
İsteğe bağlı 1 pk beyaz çikolata
Üzeri için
Yarım pk krema
Yarım su bardağı damla çikolata
Veya bunlar yoksa
Bir paket çikolatalı sos pişirip dökebilirsiniz ..
Kullandığım su bardağı 200 ml
Videoyu dikkatli izleyerek yapın mutlaka 💯
Tatlı tarifleri,




“‼️BİLDİĞİNİZ BİSKÜVİLİ PASTALARI UNUTUN✅ FIRIN YOK! ŞİPŞAK HAZIR BİSKÜVİLİ BORCAM TATLISI✅” üzerine 36 yorum
Misafirlerime yapacağım.Harika görünüyor.Ellerinize sağlık.
Görüntüsü şahane, yapımı kolay tadı da güzeldir❤ ama inşallah bi vakit bulup yapıcam😊 elinize, emeğinize sağlık Şenel hanım ❤
Ellerine sağlık Şenel cim çok güzel görünüyor
Bende eldiven ile yapmayi sevmiyorum
588 ci begeni benden
Elinize sağlık çok güzel görünüyor
Afiyet olsun yarasin bal şifa olsun size
Çok piratik ve güzel görünüyor yapacagim teşekkürler.❤.
Margarin çok zararlı
Harikasınız teşekkürler
Nasıl bi güzelsin ellerine kollarına sağlık canım
İnşallah bende kaydetdim yapacagım harikaaa oldu
Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
Bayılırım bu tür tatlıların elinize sagliik
Ellerinize,emeğinize sağlık 🌹 çok leziz görünüyor..
Misafirlerim için yapacağım inşaAllah..
İşlerinizde kolaylıklar ve hayırlı başarılar dilerim 💐
Mukemmel bir yaz tatlısı. ❤❤
Merhaba tarifinizi bugün yaptım un ve nişasta ölçüsünü güncellemeniz gerekiyo kesinlikle.Tepeleme kasikla koysam bile bence gene sıvı olurdu çünkü muhallebiyi yaptım sıvı oldu neredeyse 2tepeleme belkide 3 kasik nisasta koymama ragmen hala tam yogun kivam almadi 4bardak süt icin bence bu verdiginiz ölçü az belirtmek istedim yapacak olan arkadaslara baya ugrastim çünkü yogunlastirmak için genede tarif icin teşekkürler
şenel hanim gene dokturdunuz çok guzel oldu deneyeceğim inşallah ❤❤❤
Sabah saat 05.50
Bugün misafirim gelecek şu anda tarifiiniz yapıyorum
Şimdiden çok güzel görünüyor teşekkürler
Peki şerbet soğuk baklava sıcak olmaz mı
Herkesin sevdiği bir tatlı çayla kahveyle limonata ile de iyi gider
Mükemmel oldu ellerinize sağlık🎉
Abla kanalına denk geldim ve bir kaç haftadır sürekli tariflerini yapıyorum gerçekten çok güzel anlatıyorsun ve her zaman alternatif sunmam çok güzel bu tatlıdıya yapıcam inşallah çok güzel olur tariflerin için teşekkürler ne zaman yapsam ailem ve yiyen herkes çok beğeniyor🥰🫶🏻💕🌸🤍
Ellerinize emeğinize sağlik
Çok güzel oldu elinize saglik
Ellerinize sağlıkkk Yine muhteşem bir tarif ve anlatma şeklide harikasınızzzz
Harika ben tatlıcıyım 😅 mutlaka yapıcam ❤
Bende denedim çok güzel oldu ellerinize sağlık ❤
merhaba tarifinizi denedim öncelikle elinize sağlık çok güzel bir tarif. naçizane bir kaç düzeltmem olacak benim. bisküvileri çoklu paketten kullandım 1 paketi 150 gram çoklularda. aynı borcamı kullanmama rağmen alt taban az geldi bana 1 paket bisküvi daha eklenebilir bence. muhallebiiyi 3 bardak sütle yapmama rağmen 12 saatte kıvamı tutmadı. tam 24-36 saatte sert kıvamda oldu. gece yapıp öğlen servis ettiğimde cıvıktı malesef. ganaj içinde keşke gram ölçüsü olsa çikolatada ben yarım su bardağı damla çikolata en azından 60 gram gelir diye düşündüm ama az oldu bende çikolata yer yer beyazlık kaldı nedense ama tüm bunlara rağmen oldukça lezzetli bir tarif. bir sonraki yapışımda kendimce yazdıklarımı düzelterek yapacağım. fikir olsun diye yazıyorum.
Nefis
Merhaba şenel hanim tarihlerinde yaptıklarım oldu hepsi birbirinden güzeldi ellerinize saglik
emeğinize sağlık çocukların bayılacağı bir lezzet oldu
Çok teşekkürler canım ❤
❤
♥️👍🏻
❤❤❤❤🎉🎉