







Yapılışı lavaşın üzerine ketçap sürüyoruz üzerine peynirini koyuyoruz üzerine kekik serpip ikiye katlıyoruz arkalı Önlü kızartıyoruz kızarınca tereyağ sürüyoruz isteyen sıvı yağdada kozartabilir. deneyenlere şimdiden

Köz biber soyarken zorlanıyorsanız bu pratik yöntemi mutlaka deneyin. Sadece birkaç dakikada kabuklar kolayca ayrılıyor. Mutfakta işinizi kolaylaştıracak bu püf noktasını kaçırmayın! #kozbiber #kapyabiber #mutfakipuclari
“Bol Meyveli Pratik Rulo Pasta” üzerine 39 yorum
demek beni çok seviyosun ha
Harika
başta kesince içinin renkleri özellikle çok iştah açıcı görünüyor , tadını da birinin beğenmeme ihtimali de çok az bence de
Şu bisküvili kolay pastaları yapmak bile o kadar pahalı oldu ki…
Çok güzel görünüyor????her gün video attınız mı diye bakıyorum anlatımın ve tariflerin çok güzel anne kız çok tatlısınız????????????❤❤❤❤❤
yaz tatlısının içinde mandaline ne arasın .
????????????
Tarifi yapacağım beğenin unutmayalım ????
????????????
Şuan çilek çok pahaliiiii ????????????
Bak yaaa ???? Di mi diye de onay alıyor tatlişko yaa ????❤
Fıg nefiss ellerine sağlık nur yüzlü ablam
Anneeğğ evdeğ kakaolu bisküvi varmığ
Üstüne çikolata sosu
Cok guzel yaa bende yapicam ins????????
Abla sizi çok seviyorum size aboneyim ve harry potter tariflerinden”paddington burgerlerini”yaparmısınız
süt muz kremşanti kivi yok yapabilirmiyim AQWSEDRFGTHJKOLP
Bisküvi ağızda yapış yapış olmuyor mu
Çok tatlısınız yılbaşından önceki gün seni konyada metro markette gördüm ama yanına gelemedim 🙁 çok acelem vardı keşke seninle tanışabilseydim ????
Poov: sen haric evdeki kimse meyveli tatli sevmedigi icin sadece hayal kuruyosundur
ana kız çok seviyorum sizi
Elinize sağlık çok güzel görünüyor. Fakat buzluk olayı biraz sıkıntılı hem krem şanti hem yüksek miktarda su içeren meyveler olduğundan pek sağlıklı olacağını düşünmüyorum. Mozaik pasta ile arasında uçurumlar var (buzlukta saklanabilir gıda açısından). Ama yine de canın çektiğinde 15 dakikada hazırlayıp akşam yiyebileceğimiz bir tatlı olmuş ????
Çok tatlısınızzz
Parfenin ruloya sarılmış daha estetik hali oldu sanırsam. Parfede de aynı malzemeler var, tek fark hamur yapmak yerine direkt krem şantinin içine büsküvi, meyve, hallet atıp buzluğa atıyoruz
Eline sağlık çok güzel olmuş ????????????????????
Bak bu bənlik
Abla lüften hamburger yap takipçilerimi seviyosan
Beyaz petibörle karıştıp mozaik gibi yapsak olur mu veya direkt beyaz
İçinde ne var kremi mı yoksa mıhallebimi
hiç güzel olmuyor
Deniyeceğim hatırlatır makin
Çok güzel görünüyor kesinklikle mükemmel kısacası müg????????????????????????????????
Ablaaaya benimde canım çektiiii olsada yesekk????????????????
Süper Süper ellerine sağlık çok güzel deniycem
İlla kakaolu pötübör büskivi mi olması gerakiyormu
Uzun süre buzlukta meyveler güzel olmuyor donan meyveler vıcık vıcık oluyor ????
Ben onu alır elime öyle yerim
????
Pasta sevmediğim halde canım çekti