Malzemeler
1 tane soğan
1 tane havuç
3 yemek kaşığı sıvıyağ
6 su bardağı su
2 tatlı kaşığı tuz
Yarım çay bardağı tel şehriye
Terbiyesi için
1 kase yoğurt
1 tane yumurta sarısı
2 yemek kaşığı un
1.5 çay bardağı su
Sosu için
1 tatlı kaşığı tereyağ
4 yemek kaşığı sıvıyağ
Nane
2 diş sarımsak
KAYNAK




“????1 HAFTADIR Aynı ÇORBAYI Yapıyorum Ev Halkı Bu ÇORBA İçin ÖLÜYOR❗️Çok LEZZETLİ Çok Pratik????#çorba” üzerine 45 yorum
????????????????????????????????
????????????????❤❤
Aleyküm selam gül hoş geldin sefa geldin
Kolayı gelsin eline sağlık afiyet şifa olsun size
Çok güzel olmuş eline sağlık afiyet şifa olsun size
Ellerine emegine saglik Afiyet sifa olsun corban muhtesem oldu
Ellerine sağlık bacım yiyenlere afiyet şifalar olsun maşallah ❤️????????
Elinize sağlık afiyet olsun ????????????
mekan’nın yağ olsun Kadir popcorn oğlu
Terbiyesini yumurtasiz yapsak olurmu yumurtaya alerjim var
Harika corba
Ocağı batirdin nane yakinca sıçrıyor
Kadın larin güzeli eline sağlık ablam ❤️ selam aleyküm hayırlı akşamlar diliyorum hayatınızda başarılar diliyorum
Teşekkürler canım ???? harikasınız ellerinize sağlık ablam ❤️???? benden ????????????????❤️
????
Teşekkürler gül ablacim denedim bayildik
almanya.dan.selam.lar.emine????❤
Eline sağlık canım harika çorba
Ellerinize sağlık
Gül hanım maşallah çok marifetli hanımlardansınız ne güzel yemekler mükemmel bir titizlikle yapıyorsunuz ellerine sağlık canım sevgiler selamlar ????????????????????????
Yağı bu kadar yakmasak daha sağlıklı olurdu
Elerrinize saglik,bugun yaptim ,cok guzel ve lezzetli corba oldu,tesekur ederim????????????????????????
♥️
İsmi de kış çorbası olsun bâri????
Bu corbayi bugun yaptim esim cok begendi????
Eline emeğine sağlık ablacım afiyet şifa olsun inşallah bende deniyecegimm ????????♥️
✋????????
Ellerinize sağlık güzel görünüyor benim kızım sarımsak yemiyor ama en kısa zamanda deneyeceğim sarımsaksız olarak
Bu çorbanın ismine ne diyecez
Ha böyle yemekler tarifini da ver Gül abla ellerine sağlık
Aleykümselam afiyet olsun ellerine sağlık çok güzel görünüyor ????????????????????????????
Gül Ellerine sağlık canım Harika oldu Ramazan'dan Afiyet olsun size
Su soğukmu?
Harika görünüyor, mutlaka denemem lazım ????
Elinize sağlık fakat, bukadar uzun video olmaz, iki saat çok gereksiz yerler gostermissiniz, gören de çok teferruatli ,çok aşamalı bir yemek zannedjcek
????????????????????????????????
Yapmaya gidiyorum ❤️????♀️❤️
Abla doru söyle başka yemek yapmasını mı bilmiyon gı:)))))))) bal olsa insan bıkar :))
Eline sağlık güzel görünüyor:) mis
Baya gadun var demekki yemek yapmasını bilmiyler buzdolabının üstünde lokanta kartı yokmu :)) hahahaahahaahha vah vah abiler bu ablaları hamart diye almışlar dır ama bunlar hazirmatcilar .hahahahaahhahhahahaa:))))
Hakkınızı helal edin baya güldüm .hehehehehe:))))
Başlık çok abartılı ölmek ne
????????????
Video başlıkları çok saçma Gül hanım daha iyi başlıklar bulabilirsiniz bence ????
Gül hanım, Ellerin kapalı olduğu işaret puta tapanların işaretidir kullanmayın gunâha girmeyin silin ve KULLANAN MÜSLÜMANDAN ALLAH'U TEÂLÂ RAZI OLMASIN AMİN.