KAYNAK

Tarifi Paylaş

“o zaman ne diyorumm yapmayan pişman olur #noodle #tarif #noodlesrecipe #indomie #viral #viralfood” üzerine 47 yorum

  1. ABLA SU JAPON MU NE NOODLESI GELMIS ONUR VE A101 ALDIM SUAN ZEHIRLENIYORUM DENEMEYIN BENCE KOKUSU DA KOTU YILLARDIR NOODLE BAGIMLISI OLDUGUM HALDE ILK DEFA BOYLE BIR KOTU NOODLE GORUYORUM BIDE NOODLE ASKI DIYE PEMBE BI NOODLE VAR ONU YIYEMEDIM COPE ATTIM ARTIK O KADAR KOTULERKI SUAN MIDEM BULANDI ZEHIRLENCEM ZOR BITIRMEYE CALISIYORUM AGLICAAM EN IYISI INDOMIE(yanlış yazmış olabiliirm)

  2. Abla bu yorumu dikkate alarak okur musun?Dün aldığım tavuk soslu kore usulü noodle yaziyodu üstünde ben bunu normal bir şekilde pişirip yedim ama ertesi gün midem bulandı iki kere kustum yemek yiyemedim karnımı ağrıttı sence bu normalmi alerji gibi birşey mi yoksa markadan dolayımı😢

Yorum yapın

Benzer Tarifler