Yeni Tariflerim İçin Kanalıma Abone Olmayı ve Zil Sesini (🔔) Açmayı Unutmayın…❤️
MALZEMELER
*3 Paket burçak bisküvi
*1 Yemek kaşığı tereyağ
*6 Yemek kaşığı süt
*1 Su bardağına yakın fındık(isteğe bağlı)
*1 Yemek kaşığı sürme çikolata
*Çikolata(benmari usulü eritilmiş)
#pişmeyentatlı #ençokizlenen #tarif #pratiktatlitarifleri #dessert #pratiktarifler




“FIRIN YOK❗️PİŞMEYEN ŞİPŞAK TATLI TARİFİ😍BU LEZZETE HERKES HAYRAN KALDI😍ÇOK KOLAY ÇOK LEZZETLİ😍” üzerine 14 yorum
Eline emeğine sağlık birtanem mükemmel olmuş her zaman ki gibi çok güzel harika bir tatlı olmuş ❤❤❤
Ellerinizr sağlık çok güzel olmuş
Elinize emeğinize sağlık çok güzel denicem 👍🌹❣️
Ellerinize sağlık çok güzel pratik bir tarif olmuş ❤😍
Eline emeğine sağlık harika ve pratik bir tarif olmuş ❤
MARGARİNU EVİNİZE SOKMAYIN ❗❌
Eline emeğine sağlık çok güzel oldu yunastan iskecenin köyünden ficirlli köyünden selamlar ❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉😂😢😮😅😊
Harika görünüyor denemeyi çok isterim sunumu da güzel olmuş elinize sağlık❤
Sizin tarifleriniz süper maşallah
❤❤❤
buna tahin ve pekmez de eklense daha güzel olabilirmiş.
Her yaptığın ürünün harika ikizlere göre kolay gelsin başarılar dilerim
Elinize sağlık.Harika❤️🩹🩷❤️💝💓💗💞
Gübracığım ellerine sağlık size bir şey sormak istiyorum merak ettim nerrlisiniz