KAYNAK

Tarifi Paylaş

“Salçalı Ekmek Tarifi | Çocukluğumuzun En Basit Ama En Güzel Lezzeti” üzerine 32 yorum

  1. İnanmazsınız ama salçalı ekmek ve zeytinyağlı sandeviçleri icat edip herhalde tüm şehre tanıtandan biri bendim 🙂 ağbim üniversite arkadaşlarını eve getirirdi bende onlara ekmek mantısı,salçalı ekmekli sandeviçler yapardım 🙂 onu yemek için bize gelirlerdi 🙂 hala farklı tariflerim var.

  2. İçinde neler var yazmamışsınız Ramazan Bey,
    Benim oğlum da 13 yaşında ve o da çok seviyor salçalı ekmeği. Çünkü ben ona çikolatalı ekmeği değil bunu sundum ara öğün istediğinde eski ne güzeldi güzellemesi yapmaya gerek yok çocukluğunuzu çocuğunuza aktarın hiçbir şeyden şikayetlenmezsiniz.

Yorum yapın

Benzer Tarifler