İçini istediğiniz gibi hazırlayabilirsiniz…👌Biz patatesli ve ıspanaklı kıymalı yaptık. Ayrıntıları açıklamaya yazdım. Hemen tarife geçiyorum…

Beğenmeyi, kaydetmeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın❤️

📌Malzemeler

5,5 su bardağı un
1,5 su bardağı su
1 su bardağı sıvı yağ
1 yumurta
2 yemek kaşığı elma sirkesi
1 tatlı kaşığı tuz
1 adet kabartma tozu

📌Açmak için karışım
1 su bardağı un
1 su bardağı nişasta
İkisini karıştırın hamuru açarken serpin.

📌Aralarına ve üzerine sürmek için;
100 g tereyağı
Yarım su bardağı sıvı yağ (klasik su bardağı)

📌Yapılışı
Öncelikle bir kaba bütün sıvı malzemeleri katıp unu ekleyin.Hamurun kıvamı ele yapışmayan yumuşak bir kıvam olacak.11 adet yumak alın 2 saat dinlendirin.Daha sonra nişastalı unlu karışımla hamuru açmaya başlayın.Biz her bezeyi açtık masaya serdik (üst üste gelmesin )Sonra malzemeyi koyup sardık.Videodaki gibi iç malzemesini koyup sarın.Tepsiye yerleştirin üzerine kalan yağı sürün.180 derecede kızarana kadar pişirin.Afiyet olsun.

#hamurişi #börektarifleri #börek #börektarifi #börekler #tarif #yemektarifleri #yemektarifleri #elaçmasıbörek #elacmasiborek #anneelinden #yemektariflerim#mutfagım #videolutarifler #videolutarif#ilknurungüzellikleri #kolböreği #anneeli #anneyemekleri #keşfet #keșfet #keşfetedüş #kesfeteyyiz #keşfetteyiz
Merhabalar becerikli hanımlar. Bugün sizlere annemin meşhur kol böreği tarifini vereceğim. Hemen zaman kaybetmeden başlayalım. Bir kabın içerisine su, sıvı yağ, yumurta, sirke, tuz, kabartma tozu ve unu ilave ederek yumuşak bir kıvam elde ediyoruz. Güzelce böyle yoğuruyoruz. Bizim yaptığımız, hazırladığımız hamurdan 11 adet beze çıktı. Daha sonra bezelerimizi 2 saat boyunca dinlendiriyoruz. Gelelim iç harcına. Biz ıspanak, kıyma ve soğanı karıştırarak yaptık. Ama patateslisi de inanılmaz lezzetli oluyor. Benim favorim patateslisi. Evet bu şekilde incecik un ve nişasta yardımıyla hamurumuzu açıyoruz. Burada da görüyorsunuz annem ne kadar ince açılması gerektiğini söylüyor. 41 kere maşallah anneciğime. Evet hamurumuzu yağlıyoruz ve daha sonra iç harcını yerleştiriyoruz. Rula şeklinde sarıp tepsimize yerleştiriyoruz. 180 derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişiriyoruz. Deneyecek olanlara afiyet olsun.

KAYNAK

Tarifi Paylaş

“Bugün sizlere annemin elinden misss gibi Kol Böreği tarifim var👌” üzerine 2 yorum

Yorum yapın

Benzer Tarifler