🥄3 KAŞIK TATLISI🥄

🔆2 yumurta
🔆3 yemek kaşığı şeker
🔆3 yemek kaşığı ayçiçek yağı
🔆3 yemek kaşığı yoğurt
🔆3 yemek kaşığı irmik
🔆3 yemek kaşığı un
🔆1 paket kabartma tozu
🔆1 paket şekerli vanilin

Şerbeti için
🔆2,5 su bardağı süt
🔆1 su bardağı şeker

Geniş bir kaseye yumurta,şeker,ayçiçek yağı,yoğurt,irmik,kabartma tozu ,vanilin ve unu alıp karıştıralım.Yağlanmış fırın kabına karışımı dökelim.Eşit olarak kaşık yardımı ile yayalım.180 derecedeki sıcak fırında 25 dakika pişirelim.
Keki pişerken şerbetini hazırlayalım.Bu şerbeti kaynatmadan pratik bir şekilde hazırlıyoruz.Sütü ocakta kaynatmadan ısıtalım.Şekerini döküp karıştıralım.Keki pişince 5 dk ilk sıcağının geçmesini bekliyoruz.Sonrasında sütlü şekerli karışımı keke dökelim.Ilıyınca 1 saat buzdolabına gönderelim.Dilimleyip süsleyebilirsiniz.Süslemede toz fıstık ve hindistan cevizi kullandım.Deneyen herkese afiyet olsun.Yorumlarda buluşmak üzere🤗🌸
3 kaşık tatlısı hazırlayalım. 2 yumurta, üçer kaşık yoğurt, yağ, şeker, irmik, 1 paket kabartma tozu, vanilin, 3 yemek kaşığı unu karıştırıyoruz. Tepsiye döküp 180 derecili de 25 dakika pişirelim. 2,5 bardak ılık süt ve bir bardak şekeri karıştırıp üzerine şerbet olarak dökelim. Soğuyunca servis edebilirsiniz. Kaydetmeyi unutmayın. Yeah.

KAYNAK

Tarifi Paylaş

“🥄3 KAŞIK TATLISI🥄 #3kaşıktatlısı #seriyemektarifleri #keşfet #tarif #tatlı #recipe #fypage #shorts” üzerine bir yorum

Yorum yapın

Benzer Tarifler